.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی 28 تیر امسال آغاز می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی 28 تیر تا ششم مرداد امسال در پنج بخش هنری به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:محمد محمدی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری "تی‌تی" در این شهرستان، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شده و با استقبال پرشوری از سوی مردم و هنرمندان روبرو شد.

وی افزود: با توجه به تجربیاتی که از سال گذشته داشتیم در راستای برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی وارد میدان شدیم تا بتوانیم در ارتقای فرهنگ و هنر شهر مفید و موثر باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با بیان اینکه این جشنواره با اجرای برنامه‌های موسیقی، همایش شعر و ادب و داستان، نمایشگاه عکس، نمایشگاه هنرهای تجسمی و اجرای تئاتر همراه است، بیان کرد: جشنواره تی‌‌تی از 28 تیر امسال کار خود را برای دومین سال متوالی آغاز کرده و تا روز ششم مرداد ماه ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به تلاش شبانه‌روزی 10 روزه برای اجرای این جشنواره، خاطرنشان کرد: در روز پایانی مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی در مجتمع فرهنگی و هنری اریکه آریایی برگزار می‌شود تا آثار برتر معرفی و تجلیل شوند.

محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره تی‌‌تی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد، انجمن‌های فرهنگی و هنری و نهادهای شهری، اظهار کرد: در بخش نمایش تئاتر این جشنواره پنج اثر با نام‌های ژاندراک در آتش از مجید شعاعی، زنی که هر روز ساعت شش می‌آمد از شایان رسولی، روی زمین از آیدین حق‌پناه و محمد جواد ایزدی، آژیر چهار گوش از شعبان علیجان‌پور و همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری کاری از مرتضی صادقیان طی روزهای 28 تیر تا اول مرداد امسال در سالن آمفی تئاتر مجمتع فرهنگی و هنری ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه در بخش موسیقی 16 موسسه موسیقی در سه گروه شرکت دارند، ادامه داد: اجرای گروه‌های موسیقی از سوم تا پنجم مرداد از ساعت 20 در محوطه هتل شهرداری آمل برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اعلام اینکه موسیقی کودکان امسال در جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی پس از برنامه‌ریزی لازم از سوی یکی از آموزشگاه‌ها اجرا می‌شود، گفت: بخش شعر، ادب و داستان ادبی از بخش‌های پرطرفدار جشنواره بوده که از 28 تا 31 تیر امسال از ساعت 17 تا 20 در سالن اجتماعات مجمتع فرهنگی ولی‌عصر (عج) آثار اجرا می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در جشنواره تی‌تی، یادآور شد: عکس‌های منتخب عکاسان این شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نمایش داده می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه در بخش نمایشگاه هنرهای تجسمی با دو محوریت وارد میدان شدیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه با برپایی نمایشگاه و برگزاری نشست‌های هنری بر روی موضوعات مختلف هنرهای تجسمی تبادل نظر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار هنری مرحوم استاد سیروس زابلی در نگارخانه زر، بیان کرد: جشنواره در چهار نگارخانه و آموزشگاه برگزار شده و علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.